Software voor stoelenverhuur

Heb je een eigen kapsalon met stoelverhuur of ga je een stoel huren in een kapsalon dan is het fijn wanneer de online agenda en het kassa systeem bij alle medewerkers in de salon goed gescheiden van elkaar zijn. De kapperssoftware van 1Kapper.nl is hierin de oplossing. De online agenda en het kassa systeem zijn namelijk zeer geschikt voor stoelenverhuur.

Door middel van een eigen inlogcode kan iedereen zijn eigen kassa en online agenda beheren en raadplegen. Dit kan op een tablet, laptop of een pc.

De ZZP bundel van 1Kapper.nl wordt veel gebruikt voor stoelverhuur.
Deze ZZP-bundel  is een speciale bundel waarin Zelfstandigen zonder personeel de online agenda en het kassa systeem samen voor slechts €22,50 per maand kunt gebruiken. Met deze ZZP bundel heb je het als zzp-er in de kappersbranche perfect voor elkaar:

Voor je klanten

Klanten kunnen online een afspraak bij je maken via diverse kanalen. De afspraak wordt automatisch bevestigd en de klant ontvangt een herinnering van de afspraak

Voor jezelf

Je wordt niet gestoord door de telefoon tijdens de behandelingen wanneer klanten online een afspraak maken. Daarnaast heb je het administratief uitstekend oor elkaar. De btw aangifte is met deze ZZP bundel ieder kwartaal een “eitje”.

Uiteraard kun je ook alleen kiezen voor het kassa systeem van 1Kapper.nl wanneer je een stoel huurt. Met dit kassa systeem heb je naast het afrekensysteem ook alle nodige financiële lijsten bij de hand, inclusief klantenbeheer en voorraadbeheer. Voor slechts €15,- per maand heb je het goed geregeld met dit online kassa systeem.

Alleen een online agenda afnemen bij 1Kapper.nl kan uiteraard ook. Je bent dan boekbaar via het reserveringssysteem van 1Kapper.nl en je betaalt alleen wanneer je een online reservering ontvangt. Het gebruik van de agenda inclusief alle klantenkaarten e.d. is helemaal gratis.

Wil je weten wat voor jou het beste is? Bel gerust met onze helpdesk en wij denken graag met je mee. Wij kunnen je advies geven door onze jarenlange ervaring hierin.