Personeel aannemen versus klantenstop

Gray & Yellow Minimalist Monday Greeting LinkedIn Post

Personeel aannemen of een nieuwe klantenstop invoeren: Een luxe positie

Als eigenaar van een bloeiende salon sta je soms voor een uitdagende keuze: personeel aannemen of een nieuwe klantenstop invoeren. Het is een luxe positie waarin je je bevindt; de agenda vult zich namelijk zelf met afspraken en aan klanten geen gebrek.

De toenemende vraag naar je diensten heeft geleid tot de noodzaak om te overwegen of het tijd is om het team uit te breiden. Het aannemen van nieuw personeel zou je in staat stellen om een nog betere service te bieden aan je gewaardeerde klanten en tegelijkertijd je groeiambities te ondersteunen. Maar personeel, ook in de kappersbranche, ligt niet voor het oprapen. En met groei komt ook verantwoordelijkheid.

Aan de andere kant is er de mogelijkheid om een nieuwe klantenstop in te voeren. Hoewel dit een moeilijke beslissing zou zijn, zou het je in staat stellen om je huidige klanten te blijven bedienen met de hoogste kwaliteit, zonder de kwaliteit van je diensten in gevaar te brengen.

Het feit dat je kunt kiezen tussen het aannemen van personeel of het invoeren van een klantenstop is een luxe positie waarvan je waarschijnlijk nooit had durven dromen. Het is een teken van succes en groei 🌱.

Heb je ervaring met het maken van deze keuze in jouw eigen bedrijf? Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal.

Blog van Arwina
Marketing manager 1Kapper.nl en 1BeautyAfspraak.nl