Iedere klant die een kappersafspraak maakt, ontvangt direct een bevestiging van de afspraak per e-mail.
Dit geldt voor klanten die online hebben geboekt, maar ook voor klanten die telefonisch een afspraak hebben gemaakt. In deze afspraakbevestiging staat het adres van jouw salon, de dag, datum en tijdstip van de gemaakte afspraak, de gekozen behandeling en de naam van de klant (of gezinslid) die de afspraak heeft staan.
Wanneer de klant heeft gekozen om de behandeling door een bepaalde medewerker te willen laten uitvoeren, wordt deze medewerker ook vermeld op de bevestiging. Eventuele opmerkingen van de klant of van de kapper in de worden ook bevestiging vermeld. Wanneer een klant de afspraakbevestiging liever niet ontvangt, kan de klant of kapper dit eenvoudig uitvinken in de persoonsgegevens van de klant.
In de bevestiging naar de klant, kan de klant met één druk op de knop deze afspraak in zijn digitale agenda zetten. Hierdoor hoeft de klant de afspraak niet zelf meer in zijn agenda te zetten. Hierdoor zijn er nog minder no-shows aangezien de klant niet kan vergeten om de afspraak in de agenda te zetten.
De klant ontvangt een paar uren voor de gemaakte afspraak een herinnering van de afspraak. Vooral bij klanten die ruim van te voren een afspraak maken is dit erg handig. No-shows worden hierdoor nagenoeg voorkomen.
Niemand zit te wachten op een no-show; no-shows betekenen minder afspraken, verspilling van de waardevolle tijd van jou en je medewerkers en geen omzet. Onze afspraak herinneringen worden verstuurd op standaard tijden maar afhankelijk van het tijdstip van de gemaakte afspraak.
De klant kan een automatische herinnering ontvangen om een nieuwe afspraak te maken. Gebaseerd op de vorige behandeling worden deze automatisch verstuurd. Ook deze optie is uiteraard door de klant of door de salon aan of uit te zetten.
Benieuwd hoe het werkt voor jou?
Vraag een online demo aan
Wij nemen graag contact met je op wanneer het jou uitkomt.