Bevestigingen en herinneringen
Klant notificaties; communiceren met klanten over afspraken
Afspraak bevestiging
Iedere klant die een kappersafspraak maakt, ontvangt direct een bevestiging van de afspraak per e-mail.
Dit geldt voor klanten die online hebben geboekt, maar ook voor klanten die telefonisch een afspraak hebben gemaakt. In deze afspraakbevestiging staat het adres van jouw salon, de dag, datum en tijdstip van de gemaakte afspraak, de gekozen behandeling en de naam van de klant (of gezinslid) die de afspraak heeft staan.
Wanneer de klant heeft gekozen om de behandeling door een bepaalde medewerker te willen laten uitvoeren, wordt deze medewerker ook vermeld op de bevestiging. Eventuele opmerkingen van de klant of van de kapper worden ook in de bevestiging vermeld. Wanneer een klant de afspraakbevestiging liever niet ontvangt, kan de klant of kapper dit eenvoudig uitvinken in de persoonsgegevens van de klant.
Afspraak direct bij de klant in de agenda
In de bevestiging naar de klant, kan de klant met één druk op de knop deze afspraak in zijn digitale agenda zetten. Hierdoor hoeft de klant de afspraak niet zelf meer in zijn agenda te zetten. Hierdoor zijn er nog minder no-shows, aangezien de klant niet kan vergeten om de afspraak in de agenda te zetten.